24 Aralık 2014 Çarşamba

Av Mevsimi


    Av Mevsimi




      Sinemaya geldiği zaman konusunu bile okumadan gittim bu filme. Şener Şen ve Çetin Tekindor varken gitmemek mümkün mü? Keza filmin diğer oyuncuları Cem Yılmaz, Melisa Sözen, Okan Yalabık ve diğer tüm oyuncular da bence çok başarılıydı. Senaristliği ve yönetmenliği ise Yavuz Turgul'a ait (fazla söze gerek yok yani). Söz etmeden edemeyeceğim bir de filmin müzikleri çok güzeldi. Müzikler Tamer Çıray'a ait. Bu film kalbimize değdiyse müziklerin payı büyüktür.  
      Aslında filmin konusundan falan çok bahsetmeme gerek yok zaten çoğu insan izlemiştir. Ben sadece filmin beğendiğim yönlerinden bahsetmek istiyorum. Film hakkında olumsuz yorumlar da gördüm ya da güzeldi ama bir şeyler eksikti diyenleri de duydum. Ama gel gelelim ben bu yorumların hiç birine katılmıyorum. Bir kere izlerken film izliyormuşum hissine kapılmadım sanki ben de oradaydım. Bazı yerlerde polistim bazı yerlerde ise anne bazense maktul...
     Ve de karakterler. Mesela İdris karakteri. Hırçın ve deli ama bir o kadar da saf ve merhametliydi benim gözümde. Ferman komiser ise ağırbaşlı, başarılı ve işi dışında hırsları olmayan sakin bir karakter. Battal bey ise evladına karşı şefkatli ancak başka bir evlada acımasızca davranabilecek karmaşık bir karakter.
      Bir de Pamuk'un dilinden dökülen bazı sözler vardı ki beni en çok bunlar etkiledi sanırım.


   
       Hep hüzünlü değil elbette. Bazı replikler de hazırladım tabi ki sizler için :)

Hele şu antropoloji meselesi yok mu? :)

       Uzun lafın kısası benim arşivimde ara ara izleyeceğim güzel bir film oldu Av Mevsimi. Bitiş de Pamuk'un dilinden olsun öyleyse...
 "Biz beyazlara büründük, biz gölgesiz kaldık..."


0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages

© 2011 "Eflâtun rengi hayaller kuran bir suskunun sözleridir.", AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena