4 Kasım 2014 Salı

Sungkyunkwan Scandal



  Sungkyunkwan Scandal

     İlk önce belirtmeliyim ki ismini söylemeyi pek beceremesem de diziyi gerçekten sevdim.Eski zamanda geçen dizileri bazen sıkıcı buluyoruz doğru ama bu o dizilerden değil. Bi kere konusu merak uyandırıyor ve dizideki karakterler özenle oluşturulmuş hele ki dizimizin efsane dörtlüsü.Yani "iç akıtan takım" (o nasıl bi tabir bende şaştım kaldım:)
     Neyse efendim dizi bu efsane dörtlü etrafında dönüyor ve o dönemde yaşanan,sümen altı edilmiş bazı olayların ortaya çıkarılmasıyla ilgili olaylar olaylar...:)
     
     Gelelim şu çok sevdiğim karakterlere... (Bundan sonrası dizi hakkında detaylı bilgiler içeriyor,demedi demeyin:)

Tabi ki ilk Geol-Oh le başlamak isterim.Fazla söze de gerek yok aslında onunla ilgili çünkü kendisi bir sanat eseri bence sadece izlemek bile yeterli.Tabi cesur, yiğit, attığını vuran Kızıl Elçi aynı zamanda centilmen bir arkadaş.Dizideki Kim Yoon-Shik karakterinin erkek olmadığını ilk fark eden kişi de o. E tabi ufaktan bir gönül düşürme durumu da var kızımıza ama maalesef esas oğlan o değil.(ben niye hep kaybeden taraftayım bir anlasam)
Ha bir de hatunlarla aynı ortamda olunca hıçkırık tutuyor bu arkadaşı ki dizinin en eğlenceli kısımlarındandı bu sahneler bence:)

Dizinin asıl ikilisi ise Kim Yoon-Shik ve Lee Seon-Joon. 3.Başbakanın oğlu Lee Seon-Joon adaletten yana dürüst biri ve çoğu esas oğlan gibi ukala. Kim Yoon-Shik ise aslında erkek kardeşinin ismini kullanan kızımız.


Yaşadığı zorluklar, kardeşinin hastalığı ve çocukluğundan beri okumaya olan merakı onu böyle bir yola sokmuştur. Babası kızların okuması yasak olduğu için çocukken okumasını desteklemiyor gibi görünsede aslında hep kızının öğrenmesi için çareler aramış. Bunu da dizinin sonuna doğru öğreniyoruz.




Ve de son olarak Yeo-Rim. Nice Guy' dan sonra başka bi dizide izlememiştim bu çocuğu bu yüzden de şok oldum oyunculuğunu görünce. O mimikler, göz kırpmalar, sevimli bir gülüş ve de o şık kıyafetleri.Tabi şu dönerek yürümesi ise günümü şenlendiren şeylerden biriydi:)



0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages

© 2011 "Eflâtun rengi hayaller kuran bir suskunun sözleridir.", AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena