24 Kasım 2014 Pazartesi

REPLİKLER


   REPLİKLER

    Uzun zamandır nerede film dizi repliği görsem hemen açıp okuyorum. Bilmiyorum neden ama çok sevdim ben bu resimli replik olayını :) Bir süre sonra da dayanamadım kendim de yapmaya başladım. Şimdilik bir kaç tane paylaşacağım ama bu başlık altında giderek çoğalacak çünkü yemeyip içmeyip izlerken beğendiğim kısımları kaydediyorum.

                                                    City Hall


Queen In-hyun's Man

 Blade Man

Secret Garden


Itazura na Kiss

Running Man 147.Bölüm



Running Man 209.Bölüm


She Was Pretty


Oh My Venüs




  Devamı gelecek...

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages

© 2011 "Eflâtun rengi hayaller kuran bir suskunun sözleridir.", AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena